۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

یک حرکت بدون توپ


حدود یک سالی پیش از این، یک روز ما آمدیم یک استاتوسی بگذاریم در فیسبوک، بعد نفهمیدیم چرا و چطور، تبدیل شد به قسمت اول داستان آدم و چیزش. حالا به هر دلیلی. داستانی که شاید هیچ جذابیتی برای هیچکس نداشته باشد، اما برای خود من به شخصه، مهم است. دلیلش را هم قبلاً گفته ام. البته در توجیه انتشار نامنظم گفتم که داستان مبنایی در واقعیت دارد. که خب، دلیل اهمیتش برای من هم همین است. حالا امروز به سرم زد،‌ این یازده قسمت موجود را یک دور از روش خواندم. اینجا هم گذاشتم. اگر فکر می‌کنید قادر به تحمل بیش از نیم ساعت صدای بنده هستید، در یک ساعتی که اینترنت رایگان دارید [که بعداً اگر دوست نداشتید مدیونتان نشوم]، و به خصوص اگر دوست دارید بشنوید، دانلود کنید. به ما هم هرچی خواستید بگویید. پیشاپیش کیفیت پایین فایل و صدای گوشخراش و تپق‌های بنده را، به بزرگی خودتان ببخشید.
موزیکی هم که در پس زمینه می‌شنوید، آلبوم دسامبر از جورج وینستون است.

۸ نظر:

  1. خیلی خوووب بود میرزا، گراتسیا!
    من هربار اومدم این داستان آدم و چیزش را بخونم از بس توش چیز چیز داشت گیج شدم و بیخیال شدم.
    ولی شنیدنش فوق‌العاده بود.
    توصیه می‌کنم ادامه بدی.
    حالا نه این ماجرا رو.
    کللن هر ماجرایی که دوست داری.
    البته موزیک پس‌زمینه یه مقدار بلند بود و اذیت می‌کرد

    پاسخحذف
  2. میرزا عالـــــی بود...حالا می دونم نوشته ها رو با چه لحنی بخونم

    پاسخحذف
  3. فوق العاده بود.....
    خيلي دوستش داشتم....
    حتما ادامه بده.....

    پاسخحذف
  4. ممنونیم رفقا که تحمل کردید و گوش دادید. ممنونتریم حتی که نظرتونم به ما انتقال دادید. و از جفت ممنونا بیشتر خوشحالتریم که دوست داشتید.
    ایشالا خدا یاری کنه تمامش کنیم.

    پاسخحذف
  5. من همیشه اینجا رو دنبال میکنم .. ولی این حرکت خیلی باحال بود../ من که واقعا خوشم اومد ، خیلی جذاب و مرموز بود مخصوصا اینکه خودتون خیلی عالی بیانش کردید.. بیصبرانه منتظر پایانش هستم... ولی امیوارم زیادی طول نکشه که عمرمون کفاف مده ... !!! :)

    پاسخحذف
  6. ممنون هادی جان. خوشبختانه و متأسفانه راه زیادی نمونده تا آخر اینجای قصه که ما بلدیم.
    لکن امیدواریم تا اونجاشو که تعریف کردیم، ادامه شم اتفاق بیافته تا ما بتونیم براتون تعریف کنیم.

    پاسخحذف
  7. بسیار عالی، مقبول و به غایت زیبا بود آدم جان، اگر ادامه بدهید که بسیار عالیست، و عالیتر اینکه در سوندکلود هم ، اگر بار گرانی نباشد آپ کنید، و در آخر خرده خواهش این که صدای میرزا جان به تنهایی پسندیده تر خواهد بود تا با موسیقی متن.
    زیاده عرضی نیست میرزا آدم جان
    چیرز

    پاسخحذف
  8. مرسی ماتیو
    سوندکلود را هرکاری کردیم راه نداد. کهولت سن مانع شد زیاد باش ور برم... همین خوبه :)
    ممنون از پیشنهادات
    چیررز!

    پاسخحذف